Toppendag

Skrivet 2009-04-09 Klockan 20:44:57

japp det har det vart idag.
Var ner och umgicks med syrran och famlijen en stund, sen åkte de och bovlade hela högen, utom jag och E.
Vi åkte till flängan och hälsade på min nya vän, kul att kunna säga så.
Hon är en toppen trevlig tjej och vi hade super kul där jag och E.
Han sa i bilen på väg hem att vi ska åka dit igen. :-)'
Och fler träffar lär det bli, både med familj och utan eller hur V??? :-)
Tack för en toppendag, kramis till dig och I.




Åkte och umgicks lite mer med syrran och famliljen när vi åkte från Flängan.
Melwin har blivit värsat goskillen, och satt eller stod i knät på  mig.
Flinar och skrattar massor.
E och Norah leker så bra tillsammans.
Lite synd om henne idag då hon hade ont i örat, hoppas det går över och hon slipper ha mer ont.
Kram til dig Noris

.

Var lata när vi åkte hem, bställde mat, ingen orkade laga nåt.
Nu sover 1 barn och andra på god väg.

sen ska jag mysa lite med min stora älskling, kanske blir det ett litet glas vin oxå.



Ha en bra kväll.


Kommentarer
Postat av: Vickan

Skrivet 2009-04-09 Klockan 21:01:13
Oh ja,många fler träffar blir det med all säkerhet :-)

Kul att E gillade att vara här,får väl se hur din andra son tycker det är ;-)

Hade också supertrevligt idag!!



Nu ska jag ta min dotter och försöka få henne att sova,men hon är helt speedad så vi får väl se hur det går..



Kram!

URL: http://www.vickanpalandet.blogspot.com

Postat av: svintoflickan

Skrivet 2009-04-09 Klockan 22:06:30
åå va fin o vårig blogg!!!!

härligt!

nu är vi friska..skööönt.

hur har ni de då..

hur mår du..

skönt me lite lediga påskdagar nu va..

ha en uuuunderbar helg.

kramis

URL: http://svintoflickans.blogg.se/

Postat av: Jenny

Skrivet 2009-04-10 Klockan 10:08:25
Tack för omtanken! Migränen släppte under natten som tur var så idag mår jag mycket bättre. Hoppas att det blir en huvudvärkslös dag idag :)Snygg design på bloggen :)

Glad Påsk till er!

Kram

URL: http://williamebba.bloggagratis.se


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!