trevlig kväll

Skrivet 2009-04-06 Klockan 21:50:41

jaha så har man vart på ljusparty då, det var trevligt, mycket fina saker och ljus, men lite dyrt tyvärr.
Ville ha mycket men köpte bara lite ljus.
Hallon/timjan och honungsmelon dofter blev det.




Men det var verkligen trevligt att komma iväg själv, är alldeles för sällan som jag gör nåt ensam, utanför husets väggar.
Bara det där att komma hemifrån och få prata och skratta med andra vuxna.

Är guld värt och snacka om att man laddar batterierna lite.
Ska försöka göra det oftare bara.
Men jag älskar att bara vara med min familj oxå, så det blir inte av så ofta.

Så Tack Vickan för en trevligt kväll och  pratstund!!!!



Kommentarer
Postat av: Vickan

Skrivet 2009-04-06 Klockan 22:16:02
Men tack själv!!!Tyckte också det var toppen trevligt!

Vi får försöka hitta på nåt då och då så vi orkar vara roliga mammor :-)

Känner att vi verkar vara rätt så lika, tycker om att umgås med dig!

Sov så gott!

Kram

URL: http://www.vickanpalandet.blogspot.com

Postat av: Vickan

Skrivet 2009-04-07 Klockan 15:50:38
Förresten,du var ledig på torsdag va!?

Kommer din syster redan då eller har du tid med en em fika?Du och barnen skulle ju kunna komma hem till Irma och mig.

Kram

URL: http://www.vickanpalandet.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!