trött

Skrivet 2009-04-22 Klockan 19:59:38


Är så trött och sliten idag.
Har lite ont i halsen, hade det härom kvällen med men sen kände jag inget mer på morgonen.
Och nu ikväll gör det ont igen.
Men jag tänker inte bli sjuk.
Har en hemsk mensvärk ikväll och är så himla godis sugen hela tiden, vill bara äta massa gott och onyttigt, men det blir alltid så runt mensen.

I morgon efter jobbet ska jag och barnen hämta min pappa och syrrans Norah vid tåget.
Pappa har vart där hela veckan och nu ska Norah för första gången få åka hit själv och vara hos mormor och morfar.
Syrran och resten av familjen kommer på fredag.
Kul!!!

I helgen är det marknad och nu hoppas man på bra väder.
Då är det riktigt skoj att gå och kolla, inte så mycket på alla saker men på folk.
Barnen vill väl säkert åka nån karusell oxå.



                                                                                        



Nej nu ska jag ta och fixa en kopp te till min ömma hals.


Kommentarer
Postat av: Vickan

Skrivet 2009-04-22 Klockan 20:12:32
Åh, har du "ärvt" mitt halsont..hoppas det går över fort!



Jag har nyss bevisat mig som den bästa föräldern,då jag efter 40 minuters nattning tog över efter Jimmy och fick Irma att somna på 6 minuter :-), haha



Ha en trevlig kväll!



Kkram

URL: http://www.vickanpalandet.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!