trött

Skrivet 2009-04-18 Klockan 18:52:50

jag är sååå trött efter natten, är så trött just nu att jag tror jag skulle kunna somna och sova till i morgon.
Men har sovit en stund nu på soffan och hoppas få lite ork att kunna vara vaken ett tag till.
E har vart pigg hela dagen, men nu börjar hesheten komma, det brukar var ett dåligt tecken.
Men nu hoppas vi på en bra natt.
Kruppen kan ju om man har otur komma flera nätter efter varann.

Idag var vi i alla fall till Avesta en sväng, blev ju inget bad som vi tänkt, men L tog det jätte bra. :-)
dukitga stora killen vår.
Vi tog lite shopping istället. Thomas och L fick sig var sitt par jeans.
E köpte sig en lastbil, hmm ovanligt?? NEJ!!
L köpte en basketkorg och lite boll, bra träning.
Sen fick han ett långhopprep, de brukar hopp på rasterna i skolan och han tycker det är så kul.
Bara jag som inte köpte mig något. :-(

Sen åt vi mat i Avesta oxå, så nu ska vi bara äta något lätt.
Sen tog vi en tur hem till Linnea och hälsade på, Hon är L´s gudmor.
De har skaffat sig en lite hund, Molle som var så söt.
Var ute en kortis när vi kom hem med det var ju så kallt idag att det blev ingen lång stund.
Nu ser barnen på film, Emil i Lönneberga.

Nej nu lär jag röra lite på mig så jag inte somnar igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!