Underbar dag

Skrivet 2009-04-26 Klockan 18:39:57

ja idag var det en helt underbar dag.
Vart en tur på marknaden idag igen, men idag fick jag gå själv utan familjen.
Thomas skulle och byta bromsbelägg och däck på min bil och båda barnen ville såklart följa med honom.
Farfar skulle oxå med dem och byta däck på sina bilar.
Så jag fick gå själv på marknaden.
Underbart väder och barnfri ett par timmar, kunde det vara bättre.

En viss skillnad att få gå själv och slippa trängas med barnvagn.
Gick själv och strosade en stund, kollade på folk.
Träffade på Vickan, Jimmy och Irma så jag fick en trevlig pratstund med dem.




Mötte sen upp syrran och gick med henne och en kompis till henne sen. De var dock lite slitna efter en krogvända igår.
Kändes ju väldigt skönt att vara pigg själv. 



Hem och mös med syrrans barn en stund innan mina barn kom och vi gick en vända på marknaden, de fick åka lite karusell och shoppa lite.
Inte så mycket folk då och det var skönt!

                                                                                  
Nu har vi ätit pizza och strax ska barnen duschas och nattas.



Ha en bra kväll!!


Kommentarer
Postat av: Vickie

Skrivet 2009-04-27 Klockan 07:31:40
Låter som en härlig dag! Vi har också haft en skön och lugn helg med marknad och sol sol sol! Äntligen.

Känns som man väntat länge på den.

Gjorde ett tokryck i lördags innan marknaden och cyklade ut till kärrgruvan hemifrån, inte en av mina smartaste idéer men fram kom jag. Första halvan av vägen trodde jag att jag skulle dö, men sen gick det bra. Igår var jag och en jobbarkompis ute och gick ca en mil så jag misstänker att min kropp kommer få en smärre chock efter all motion :0)

Nu ska jag ner och koka frukostgröt till mina änglar innan vi ska till dagis, börjar 9:30 idag.

Hoppas du får en skön vecka.

Kram

Postat av: Pernilla

Skrivet 2009-04-27 Klockan 08:31:59
hej!

härligt Vickie med cykeltur, hade nog dött om jag skulle cykla så långt. :-)

jag har haft 2 dagar med promenad i alla fall, skönt att röra på sig.

Är hemma idag med E, som haft ont i magen i natt, troligtvis fått i sig lite för mycket laktos i helgen.

Han är ju laktosintolerant, och ibland får han fuska, så det blev väl lite för mycket under helgen.

ha en bra vecka du med.

Kram

URL: http://ockenutta.blogg.se/

Postat av: Vickan

Skrivet 2009-04-27 Klockan 11:31:53
Tack för en trevlig stund idag :-) (och igår ;-) )



Kram

URL: http://www.vickanpalandet.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!