valborg

Skrivet 2009-04-30 Klockan 08:34:53

jaha sitter och laddar för att strax åka till jobbet.
Vill inte alls idag. trist för jag stänger idag.
Bryr mig inte annars, men så trist när det är valborgsmässoafton.
Vill hem och vara med familjen.
Ska iväg och titta på brasa här i närheten med grannar och vänner.
Ska bli skoj.
tredje året eller fjärde året vi gör det.

Är omotiverad att jobba nu när man vet att man kommer få sluta.
Gillar jobbet verkligen och tycker det är kul när man väl är där, för att alla barn är så goa och underbara.
Men innan jag kommer hemifrån så har jag bara ingen lust alls.

Nej bäst att fixa klart allt så vi kan åka.

Ha en underbar valborg alla som kikar in här idag.






Kommentarer
Postat av: veronica

Skrivet 2009-04-30 Klockan 10:11:22
Ha en bra dag ni med vännen min .. kramar

Postat av: Jenny

Skrivet 2009-04-30 Klockan 10:30:56
Ha en bra dag!

Kram!

URL: http://www.williamebba.blogspot.com

Postat av: Vickan

Skrivet 2009-04-30 Klockan 11:35:49
Hoppas ni får en mysig kväll!



Vi ska grilla med kompisar och sen gå och titta på brasan (har faktiskt en egen här i Flängan :-) )



Kram på er

URL: http://www.vickanpalandet.blogspot.com

Postat av: svintoflickan

Skrivet 2009-05-01 Klockan 08:30:45
hoppas ni fick en mysig valborg.

förstår de känns lite motigt komma iväg när man ändå ska sluta..

ungefär som barnne känner när sommarlovet närmar sig.ler.

ha en fin fin helg!!!!!

kram

Postat av: Vickan

Skrivet 2009-05-01 Klockan 14:23:16
Hej,nu har jag äntligen fått tid att sätta mig vid datorn :-)

Grilla vore jättetrevligt,men vi ska bort ikväll, i morgon,passar det för er?

Kram

URL: http://www.vickanpalandet.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!