yrsel

Skrivet 2009-04-24 Klockan 19:50:08

ja idag var jag på jobbet i 1 1/2 timme sen åkte jag hem.
Mådde lite konstigt i morse, men trodde det berodde på begynnande migrän.
Men sen när vi var ute och jag skulle resa mig upp så blev jag alldeles snurrig i skallen, blodtrycksfall.
Har lite problem med det till och från, men det är inget läkarna gör nåt åt.

Det var så obehagligt, länge sen det hände sist och länge sen det vart så mycket.
Men med de toppen arbetskamraterna man har så blir man omhändertagen väl.
ringde Thomas så han kom och hämtade mig, körde hem mig, ville ju inte så gärna köra blien själv.

Hem och kräktes och sen sov jag i 3 timmar, åt lite men magen ville inte behålla det heller, så än en gång kräktes jag, sov sen ytterligare i 2 timmar.
Åt en smörgåns och tog sen en åksjuketablett, tips från mamma.
Det hjälpte mot illamåendet.
Tog en tablett mot migränen oxå och då blev jag människa igen.
Är ltie jobbigt detta illamående och huvudvärken som kommer efter jag haft blodtrycksfall.

Men nu har vi ätit och jag fick i mig lite mat och börjar återvända till mitt vanliga jag.

SÅ nu hoppas jag att jag är pigg i morgon och orka gå lite på markanden.

Ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: Yvonne

Skrivet 2009-04-24 Klockan 22:14:59
Hoppas du vaknar upp och är superpigg och alert i morgon. Natti natti. Kram

URL: http://nonne-68.bloggagratis.se.se


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!