dubbla känslor

Skrivet 2009-08-21 Klockan 21:29:05

sista dagen på jobbet är nu avklarad, och det känns konsigt.
Glad att det är klart och jag kan gå vidare.
men tomt och sorgligt att inte få jobba med alla underbara männsikor jag jobbat med.
Man har ju verkligen många arbetskamrater när man gå i poolen som jag gjort.
Kommer sakna dem och alla goa barn man möter.
Var en lite tår i ögat när jag gick hem idag från stället där jag var de sista månaderna.

Men ser fram mot nästa vecka och de närmast åren och skolan.
Med mycket pirr och nervositet.
Ska bli skoj och spännande att ta tag i studierna.

Kommer säkert att kännas jätte skumt att inte behöva gå till jobbet på måndag.

Ja ett kapitel i mitt liv avslutades idag.
och ett nytt öppnas på måndag.


Kommentarer
Postat av: Yvonne

Skrivet 2009-08-22 Klockan 07:50:39
Förstår känslorna...stort lycka till nästa vecka.

Kram Yvonne

Postat av: Vickan

Skrivet 2009-08-22 Klockan 09:35:43
Härligt med nystart!

Kommer gå såå bra för dig,det vet jag!

Kram

URL: http://vickanpalandet.blogspot.com

Postat av: jenny

Skrivet 2009-08-22 Klockan 11:05:44
Va spännande och kul med ett nytt steg i livet, det kommer att gå jättebra.

Kram

URL: http://www.williamebba.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!