en lugn dag

Skrivet 2009-08-03 Klockan 20:52:53

ja det har vart en lugn dag.
var iväg på förmiddagen och lämnade scheman till dagis och fritids och barnen fick träffa lite kompisar och fröknar som en lite mjusstart.
E var hemma direkt och skrek ilsket när vi skulle åka hem, tyckte nog mamman var knäpp som skulle ta honom med hem igen efter en så liten stund.
L var som väntat lite mer reserverad, men inte så konstigt, massa ny barn som höll på att skolas in och de hade ju dessutom en förälder med sig. .-)
Han log när vi kom ut i bilen och sa "varför hade de sina mammor med sig?"
Han mindes inte att det bara är ett år sen han var där och skolades in och hade mig med, och inte alls ville bli lämnad, när jag påminde han skrattade han och sa bara " vad löjlig jag var då"
Hmm stora skol kille nu ju. Ha ha ha

Annars har inte mycket hänt, skönt det,
i mös lite på eftermiddagen och såg Ronja Rövardotter, är så kul nu när de vill se filmer en anna oxå gillar.
Mys i soffan är alltid kul!!!!!!



Kommentarer
Postat av: svintoflickan

Skrivet 2009-08-04 Klockan 00:35:15
hi,hi

barn glömmer fort..vissa saker allafall.

ja ni både nära varann va..min vän å du..ler.

kramis


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!