ja nog blev det vardag igen!

Skrivet 2009-08-03 Klockan 09:10:18

jo nog blev det vardag igen direkt allt, halv 8 vaknade L och tyckte det var morgon, :-(
Det tyckte inte jag, för jag hade ju som vanligt inte kommit i säng  i tid, så jag övertalade honom att lägga sig i vår säng och vila.
Hmm gick inge vidare, hanlåg och pratade eller petade på mig hela tiden, så itne fick jag somna om heller.
Strax efter åtta kom lillskiten och då gav jag upp.

Så nu är barnen ute och leker och jag sitter här trött och grinig. :-(

Nej då inte så farligt faktiskt!!!!



Kommentarer
Postat av: Vickan

Skrivet 2009-08-03 Klockan 10:07:57
Vi har också lyckats komma in i "vardagsrutiner" igen,men det är rätt skönt, iaf att hon somnar på kvällen.Vi kunde tom kolla på film ensamma igår,helt utan avbrott!!:-)

Kram

URL: http://www.vickanpalandet.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!