nio kvar

Skrivet 2009-08-10 Klockan 20:49:35

japp första dagen avklarad och nio kvar.
Lugn dag på jobbet, alldeles för lugn.
Lite barn och tiden gick sååå sakta
Trevligt att jobba men jag vill hellre ha lite för mycket att göra än alldeles för lite.
Men som sagt nio kvar nu.

hem och tog det lugnt, lagade mat.

Sövde barnen eller barnet, L har fortfarande inte somnat, han kan bara vara så envis ibland.
skit trött men liksom bestämmer sig på nåt sätta att NEJ jag ska INTE sova.
Man kan ju bli galen för mindre.
Så nu ligger han här på soffan och förhoppningsvis ska han somna snart
Annars blir det en grinig unge att väkca i morgon.
Hmm vill man helst slippa

Så nu sitter man här och försöker noncha honom, så han ska slappna av och somna, för tro mig han är TRÖTT!!

Nej surfa lite mer nu och kolla facebook, min nya drog.  ;-)



Kommentarer
Postat av: svintoflickan

Skrivet 2009-08-11 Klockan 00:48:59
ja tänk va barn kan vara envisa ibland..oj oj oj..vår lilla tjej har vi jättesvårt att veta hur vi sk afå att sova...



tänk va kul me plugg snart.



kram

Postat av: Vickan

Skrivet 2009-08-11 Klockan 08:12:41
God morgon!

Irma har stått vid datorn en lång stund nu och ropat "Ninna","Ninna"!

Så nu har vi varit här och tittat på lilla kortet av dig och nu är hon nöjd :-)

Kram

URL: http://vickanpalandet.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!