pausar

Skrivet 2009-08-16 Klockan 14:00:22

jag lär ta en paus, har bytt gardiner i nästan alla rum, skulle bara göra det i vårt sovrum, men som vanligt när jag sätter igång byts det i rum efter rum.
Bara vardagsrum och E´s rum som inte blev gjort.
men E vill ha kvar sina dödskallegardiner.
Skulle vilja ha massa nya gardiner att sätta upp men det får väl duga ändå.
Lite kul att sätta upp nya i hallen, för de har jag fått efter mormor när hon gick bort.
Lite sorgligt men många tankar på mormor och morfar poppar upp i skallen när jag sätter upp dem.

Vi har myst och kollat på film ett tag nu när vi blev själva.
Mysigt att få tid ibland att bara rå om ett barn.
han är så go och pussig just nu E, han ger en pussar i massor och små fina kärleksförklaringar.
Min gosevän är ordet jag får höra ofta, det känns fint i mammahjärtat det. :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!