skolflicka...

Skrivet 2009-08-26 Klockan 20:22:49

ja det fick jag höra när jag lämnade E på dagis, "hej är det skoflickan som kommer"
ha ha bara ryggsäcken som fattades. ha ha ha



Men det känns så jäkla bra just nu, kul är det.
Satt med U som bor här och oxå läser idag och pluggade, satt och gjorde frågor inför semunariet på fredag tillsammans, vi är inte i samma grupp så det passar ju perfekt och helt ok med skolan att göra så.
Vi ska ses i morron med och då kommer P över från Avesta oxå.
Så jäkla skönt att vi är flera härifrån så vi kan hjälpas åt och stötta och peppa varann. Allt går ju så mycket bättre och blir så mycket roligare när vi är fler.


Kommentarer
Postat av: Yvonne

Skrivet 2009-08-27 Klockan 14:58:01
Jätteskönt att ha flera att diskutera med...härligt att du trivs som elev :-) Själv fasar jag inför lördag när jag ska gå upp med mitt arbete - men..men sen är jag färdig specialpedagog. Är nog värd allt jobb då. Kram

URL: http://yvvesblogg.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!