tomt

Skrivet 2009-08-12 Klockan 19:46:25

det är tomt här hemma, barnen sover hos mormor och morfar.
E ska till tandläkaren i morron på dagen, så det blev lite struligt att ha han på dagis.
Så snälla goa underbara morfar ställer upp och skulle ha honom efteråt, men då ville morfar ha dem hela dagen så de fick sova där.
Nöjda barn som får en extra ledig dag.

Och jag har turen att börja sent i morgon, börja sent och inte ha barn att lämna innan=sovmorgon!!!!!

det kan jag behöva, är supertrött, försat veckan och hade öppningsskift i morse.
Gäspat hela dagen.



Kommentarer
Postat av: Jenny

Skrivet 2009-08-12 Klockan 20:04:05
Vilket lyx :) Hoppas ni får en bra kväll.

Kram

URL: http://www.williamebba.blogspot.com

Postat av: Vickan

Skrivet 2009-08-12 Klockan 21:18:12
Själv har jag nyss haft en nattning på 2 timmar med Irma, och drog nyss igång en maskin med vittvätt, varpå Jimmy påminner mig om att vattnet är as skitigt och brunt efter dagens rengöring..Så nu sitter jag här med tvätt som aldrig kommer bli vit igen,och luktar svett men vem fan har lust att duscha i brunt vatten...

Buhu...

Byta liv kanske...?!;-)

URL: http://vickanpalandet.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!