vardagen

Skrivet 2009-08-09 Klockan 19:57:09

ja i morgon tar vardagen vid igen och det känns bra.
Visst är det underbart att ha semester och få tiden att umgås med barnen hela dagarna.
Men det är skönt att komma in i rutiner igen.
Sen är jag redan på väg in i den nya delen i mitt liv, pluggandet.
Vill komma igång med det nu och gå vidare, för att göra det måste jag jobba dessa 2 veckor.
Vill göra detta avslut nu känner jag.
få koncentrera mig på 1 sak.
Kommer att sörja jobbet, gilla att jobba men gillar egentligen inte sättet jag jobbar på nu i poolen.
 så den delen kommer jag absolut inte sakna.
Kommer sakna kontakten med barnen, personalen och föräldrar.
Men det ska bli kul och intressant att börja plugga igen.
Kommer säkert tycka det är tufft och tungt och skit emellanåt.
Men nu vill jag börja där.
Så därför k'änns det bra att vardagen börjar igen.



Kommentarer
Postat av: Vickan

Skrivet 2009-08-10 Klockan 14:25:00
Hoppas du har haft en bra första dag!

Kram

URL: http://vickanpalandet.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!