en liten svacka

Skrivet 2009-12-07 Klockan 18:33:31

dalade ner i en lite svacka igår. ställde mig på vågen igår och ahr gått upp ett par kilo för mycket.
visste ju att det kunde bli så av den nya medicinen men trodde väl itne att det skull gå så fort och så mycket. blää blev verkligen lessen.
har ju kämpat ganska hårt för att gå ner i vikt och har ju så gjort och gansks så mycket men nu pekar det uppåt igen och jag mådde verkligen skit. :-(
Detta satt och gnagde i skallen hela dagen och så kom paniken frametot kvällen trycket över bröstet och allt kändes bara skit.
Men försökte göra som kuratorn lärt mig att jag ska göra när det kommer och med Thomas underbara hjälp släppte attacken ganska fort och vi satte oss och pratade. och jag kunde väl tillslut komma fram till att nu får jag prioritera att må bra och så får vikten bli lite lidande ett tag.
ska väl naturligtvis tänka lite mer på vad jag äter och röra lite extra på mig.
men så bra som jag mår förövrigt just nu har jag inte mått på väldigt länge.
så vad väger tyngst, må bra eller vara smal?!?!?!




Kommentarer
Postat av: Ella

Skrivet 2009-12-08 Klockan 17:25:23
Må bra så klart! Å du e jätte fin trots de kilot/kilon du gått upp...Du är en fin människa helt å hållet! Både innuti o utan på! :) Det sitter inte i hur många kilon du väger Pernilla...

KRAAAMAR OM!!!!!!

URL: http://ella081.blogspot.com/

Postat av: Pernilla

Skrivet 2009-12-08 Klockan 19:24:50
tack snälla goa Ella. det värmer att höra det. :-)

kramar till dig!! och du är en fin underbar ,människa du med.

Postat av: Anonym

Skrivet 2009-12-08 Klockan 19:58:16
Självklart må bra!!!!!

Promenader ger också en bra hälsa både fys & psy!

Så du får dra med dig gubben på prommis!



SKÖNT att du mär bättre! Underbart!

Kram på dig!!

URL: http://petrapepsmobilblogg.blogspot.com

Postat av: SKIDMORSAN

Skrivet 2009-12-11 Klockan 22:13:55
SKIT DU I VIKTEN TILL DU MÅR BÄTTRE..... HELLRE LITE ÖVERVIKTIG OCH GLAD ÄN SPINKIG OCH BEDRÖVLIG.....



SMOCKA I DIG CHIPS OCH DIPP...MEN GLÖM INTE ATT KNATA PÅ RUNT SJÖN I BLAND OXÅ ;)





Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!