fredag och vi njuter

Skrivet 2009-12-18 Klockan 14:04:08

jag och barnen har tagit helg nu. körde ett plugg pass på förmiddagen när L var i skolan och E på dagis. var sen och åt en god nachotallrik på cafe kaka. Mysigt!
sen hämtade jag barnen och nu har vi städat lite och lag fram juldukar och tagit upp de få tomtar som finns i detta hus. Har nog sagt det förr men beklagar mig igen att jag itne har nå stora fina tomtar att ta fram. vill inte ha massor men nån till skulle jag vilja ha. men eftersom Thomas inte gillar dem så blir det inte av att köpa några. :-(

men fina har vi det hemma nu och barnen leker nu och jag får ta en paus vid datorn. gäller att passa på när E roar sig själv och inte ska ha min fulla uppmärksamhet.

Ha en bra fredag och njut av helgen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!