glad

Skrivet 2009-12-02 Klockan 19:14:11

japp idag är jag glad, lite extra glad. hmm inte bra egentligen att bli glad över en sån sak, men det är jag.
Fick extra pengar idag, avgångsvederlag från jobbet. Visste att vi skulle få lite, mellan 1 och 6 månadslöner fick vi veta. och jag räknade kallt med att få 1, så länge var jag ju inte anställd. Men det blev lite mer. :-) inte massor med så det räcker till en bra säng, eller vi ska köpa madrasser och försöka göra en sänggavel sen och klä med ett snyggt tyg.
välbehövligt säger jag bara. Jippy!!



I morgon är det dags för besök på skolan igen 2 dagars inneplugg i Falun, ska bli så skoj att träffa alla goa människor igen.



Kommentarer
Postat av: svintoflickan

Skrivet 2009-12-02 Klockan 20:46:27
ååå va roligt..de var ni verkligen värda !!!

kram o njut å tack för din omtanke.

kram

Postat av: ella

Skrivet 2009-12-04 Klockan 07:54:44
Åh, vad skoj...

jag vill också ha lite mer än en månad :) Jag har iaf 22 plustimmar också :)

KRAAAAAAAM

URL: http://ella081.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!