GOTT NYTT ÅR

Skrivet 2009-12-30 Klockan 19:50:53

Passar på att önska er alla ett gott nytt år redan idag för i morgon firar vi in det nya året och det blir nog ingen tid över att blogga.
Mycket har hänt detta år i mitt liv. Jag blev av med jobbet och började plugga. nåt som först knäckte mig men nu har gjort mig till en starkare person. som tror lite mer på mig själv och jag ska bli bättre på det. mitt självförstoende och min självkänsla ska bli bättre för nu vet jag att jag fixar att ta mig upp från botten som jag nått. vet att det finns många därute som går igenom tuffare saker men detta har var tufft för mig.

SÅ nu ett gott nytt år till er alla.



Kommentarer
Postat av: Jenny

Skrivet 2009-12-30 Klockan 20:25:06
Gott nytt år!

Kram

URL: http://williamebba.blogspot.com/

Postat av: Yvonne

Skrivet 2009-12-31 Klockan 09:51:18
Detsamma till er! Hoppas 2010 bjuder på många positiva överraskningar. Kram

Postat av: svintoflickan

Skrivet 2009-12-31 Klockan 12:41:15
Ja du har varit en riktig kämpe du.

hoppas du får ett underbart år.

att du får må bra och att allt pluggande går bra.

många kramar svintoflickan

URL: http://svintoflickans.blogg.se/

Postat av: Anonym

Skrivet 2009-12-31 Klockan 16:59:30
GOtt nytt år på er alla!!

Kram & skål!!

URL: http://petrapepsmobilblogg.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!