klantig

Skrivet 2009-12-20 Klockan 17:57:52

japp bara inse att jag är en något förvirrad klant. köpte ju nya jeans igår i Avesta och när jag skulle ta på sig dem idag så var de för små. fattade inget??
det satt ju perfekt igår och jag kan ju inte ha ökat mitt midje mått med minst 5 cm i natt.
stod där som ett frågetecken????



kollade sen på lapparna som jag klippt bort och där stod det fel storlek. hade i min förvirring igår hängt tillbaka den storlek jag skulle ha och köpt den som var för liten. och igår fanns det bara en kvar av den rätta så det var bara att åka till Avesta idag igen, bara tredje vändan denna vecka.
suck!!
men hade tur och rätt storlek fanns kvar, bara att byta och åka hem igen.
så KLANTIGT av MIG!!! men jag är inte förvånad?!?!?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!