kvällsblogg

Skrivet 2009-12-17 Klockan 23:07:45

tar en bloggning innan det är läggdags. borde väl redan ligga kan man tycka men har vart så uppe i varv att det inte gått att lägga sig tidigare.
vi tog en tur till  Avesta när Thomas slutade jobbet, L behövde nya vinterskor. Vi köpte nya till han alldeles nyss, men tydligen var de så svåra att ta på att han knappt fixar det själv. så kan vi ju inte ha det så nya fick inhandlas.
Tänkte köpa nå snygga stövlar till mig men jag har för stora tjocka vader att inga passade, jo visst fanns det några men då kostade de 900 och det tyckte jag var i dyraste laget.
sen när vi kom hem la Thomas barnen och jag gjorde färdigt en uppgift till skolan och skickade in den.
sen fixade vi klart allt i hallen som iten blev gjort i helgen när vi satte in den nya garderoben, så nu är det snyggt och städat i hallen. det gillar jag!!
Har insett nu att Thomas är lite knäpp, eller det har jag ju vetat länge. ;-)
men han sitter här vid sin dator brevid mig, ja vi har ett underligt sätt att umgå här hemma på kvällarna ibland, sittande vid varsin laptop. :-)
men i alla fall så sitter han med lurar på sig och garvar, ja verkligen asgarvar. Han tittar väl på nåt skoj men det ser sjukt kul ut när han sitter och skrattar åt ingenting så jag hör.
Ja han är lite knäpp min kärlek. :-)

nej nu ska det borstas tänder och sen ska jag lägga mig i vår sköna säng.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!