magsjuka

Skrivet 2009-12-15 Klockan 09:58:49

japp här hemma härjar nu magsjukan.
L vaknade igår när vi skulle lägga oss och hade ont i magen. Thomas tog honom och gick till toa och väl där så kräktes han.
men i toaletten som tur var. spydde massor min stackars L.
men sen mådde han bra igen och somnade om ganska fort. sen satte det igång hos Thomas och han somnade 5 i  morse så han sover än.
Barnen och jag är hemma idag och i morgon oxå. Lika bra att ha E hemma med. och jag skulle gjort praktik så jag blir hemma och får göra dessa dagar vid ett annat tillfälle.
Nu mår L bra och är lika pigg som vanligt. skönt att det inte blev så allvarligt ör honom, men han är den av oss som brukar klara sig bäst. och Thomas brukar bli sämst, hmm förvånad nej han är ju karl. he he he.



Kommentarer
Postat av: Pling

Skrivet 2009-12-15 Klockan 18:48:20
Men FY SJUTTON!!!

En fördel för er är ju att ni haft det innan jul...!!!blä Det är VIDRIGT!!!!

Då får du ingen puss av mej,bara en kram!hihi


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!