måndag morgon

Skrivet 2009-12-21 Klockan 06:53:16

tidigt på morgonen och barnen och Thomas har nyss åkt till dagis och fritids. Jag sitter här i mörkret och njuter av tystnaden en liten stund. snart ska jag  oxå åka. Ska till Fagersta och göra igen en VFU dag som jag missade när vi var sjuka förra veckan. sen tar jag och barnen julledigt. Thomas jobbar i morgon oxå sen är han ledig till den 4 januari.
Jag har skoljobb som ska vara klart i brjan av januari men lite lediga dagar får jag ändå.
Nu ska jag klä på mig och åka ut i vinter vädret.



Kommentarer
Postat av: svintoflickan

Skrivet 2009-12-21 Klockan 17:34:55
åå va mkt fina kort.

vilket pepparkakshus!



var inne o kollade på de där smyckena me..å så fina.

skulle gärna vilja ha ett sånt..men me 4 st..blir lite pengar de.ler.



vi brukar me umgås framför datorerna ibland..socialt..ha,ha.



ha nu de så mysigt...



kramkram

Postat av: Kristina

Skrivet 2009-12-22 Klockan 04:57:26
GOD JUL! Hoppas verkligen att ni får en skön julhelg och kan släppa både skola och jobb några dagar :-)



Tack för grattisönskningen, är så seg att svara bara... Jag har fått ett terminsvikariat på Risbroskolan. Oklart ännu bara om det blir 50 eller 100 %.



Sköt om er! Kram!


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!