måndag snart igen

Skrivet 2009-12-27 Klockan 21:21:13

och i morgon måste jag sätta mig och ta tag i pluggandet igen. mycket som ska vara klart i januari och idag har jag haft lite lätt tryck över bröstet och känt mig stressad. men vet att bara jag sätter mig i morgon och skapar lite ordning och blick över det hela så är det lugnt.
men idag mår jag skit över det hela. :-(
Annars har dagen vart bra. Fick mig lite egotid idag och var och fika på Elasa. alltid trevligt att komma hemifrån och få snacka lite skit. Idag mede goa Kristina. Tack för en trevlig stund!!
nu fösöker vi få L att slappna av här hemma så han kan komma till ro och somna. Går inte så bra tyvärr, men det är en typisk söndag hos oss, även fast han är ledig i morgon så krånglar han. :-(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!