snart fredag

Skrivet 2009-12-10 Klockan 21:08:26

och det ska bli så skönt med helg. har vart en lång vecka känns det som.
började denna dag bra med en fika med en vän och det vara bara vi utan barn så tiden fanns att bara sitta och prata. nästa gång det blir en fika blir det med en bebbe, om den nu vill komma ut nångång Vickan?? :-)

sen har jag vart ltie seg på eftermiddagen, Thomas och jag var och tog svinsprutan igår och Thomas blev dålig och ahr vart hemma idag sliten och ont i kroppen och feber. jag har dock bara kännt mig matt och sliten. då är det en fördel att plugga hemma för man kan få saker gjort i alla fall.

Nu slöar vi i soffan och längtar till helgen.
är vi pigga blir det en tur till Ikea och köpa nya sängar åt oss. Jippy säger jag bara, ska bli såååå skönt att få sova i en ny skön säng och vakna utan ryggont.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!