tankar

Skrivet 2009-12-01 Klockan 21:04:36

många tankar i min skalle just nu fast positiva och inte bara negativa.
mitt besök hos kuratorn väckte många tankar hos  mig. hur mycket jag själv egentligen kan påverka hur jag mår. genom att lära mig att tänka rätt och itnealltid fastna i mitt ältande och malande, se det positivt och inte bara det negativa.
iten alltid tro det värsta.
fick ett papper av henne där det stod lite olika påståenden och det var som om det var skrivet om mig. det stämde så sjukt bra in. så nu gäller det att vända ett beteende jag haft länge. det kommer inte bli lätt det vet jag men det ska gå. men lite hjälp av både kurator och de i min närhet så ska jag må bra.
Äskar mitt liv, älskar min familj, mina underbara barn och min goa Thomas.
vi hade en föreläsning här för nån vecka sen och hon sa något så klokt, visserligen om barn och det var väl itne hennes ord utan nån utvecklingsteoretiker hade väl sagt det. men det fastnade hos mig och det stämmer inte bara på barn utan även på oss vuxna.
"Det du kan göra idag med en vuxen kan du göra själv i morgon"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!