trötter

Skrivet 2009-12-26 Klockan 19:22:09

idag är jag seg och trött.
Var ner och åkte lite pulka med barnen och syrran och Henke och Norah. skoj var det och båda mina barn åkte och det gick bra fort och de bara skrattade. :-)
sen har jag vart så trött när vi kom hem. vi bara sitter och gör inget och det gör mig så trött.
ska försöka ta oss för något i morgon med så man aktiverar sig lite och inte bara sitter och slöar och äter.

nu sitter barnen hör och spelar på Thomas dator och Thomas ligger inne i sovrummet och kollar på fotboll på tv. skoj!?! NOT!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Skrivet 2009-12-26 Klockan 20:09:35
så är det allt kan inte vara skoj.....jämt hihi kramis

Postat av: Kristina

Skrivet 2009-12-27 Klockan 19:24:21
Tack för en uppiggande fikastund idag :-)

Postat av: Pernilla

Skrivet 2009-12-27 Klockan 19:34:27
tack själv Kristina. Det var guld värt att få lite andhämtning och snacka lite skit

:-)


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!