aj aj aj

Skrivet 2009-02-22 Klockan 19:15:04


har ingen bra dag idag.
Fryser så hemskt mycket och har ont i kroppen, sov en lång stund på eftermiddagen och är helt slut
Ssen åt vi mat och det skulle jag itne gjort.
Fick så sjukt ont  magen så jag trodde jag skulle tuppa av.
Aj aj aj säger jag bara.




Inte nån magsjuka utan tror det kommer av att jag känner mig dålig och då stökar och bråkar min mage extra mycket.
Hoppas det ger sig så jag kan jobba i morgon.

Nu ska jag värma vetekudden och krypa ihop i soffan.
ska be Thomas snällt om att han ska elda lite i kaminen.

sen blir det en tidig kväll.
ska bli skönt att sova sen.




Kommentarer
Postat av: Vickan

Skrivet 2009-02-22 Klockan 19:55:22
Hoppas du vaknar och känner dig piggare i morgon!

Kram

URL: http://www.vickanpalandet.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!