aj aj aj

Skrivet 2009-02-18 Klockan 18:23:11

har vart till tandläkaren idag och lagat hål.
aja aj aj vad det gör ont och aj aj aj vad det svider i plånboken efteråt.
DYRT!!!!

Annars har dagen vart bra,
Är så glad just nu och mår bra och vet att jag kommer få må bra ett tag.
Har nämligen fått ett vik på 3 månader på en förskola här.
Jobbar ju i poolen men nu ska jag få var 3 månader på en toppen förskola här.
Gillar personal och barn på det stället och på den avdelningen jag sak vara,.
Det ska bli så skönt att veta vart jag ska varje dag och veta hur jag ska jobba varje dag och kunna planera dagarna utifrån det.
UNDERBART!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Yvonne

Skrivet 2009-02-18 Klockan 18:56:33
Grattis - vad kul!!! Kram

URL: http://nonne-68.bloggagratis.se

Postat av: Jenny

Skrivet 2009-02-18 Klockan 20:14:15
Grattis till vik-et va skönt för dig.

Kram

URL: http://williamebba.bloggagratis.se


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!