en dag fylld med skratt

Skrivet 2009-02-17 Klockan 19:28:39

har det vart idag.
Jobbade med underbart glad och roliga männsikor idag.
Dessutom fick vi trevlig främmande på jobbet, tack Ella :-)
så jag fick äran att hålla i en söt liten Norton. :-)

Hämtade barnen och åkte hem och mös lite innan det var matlagning och en stund med mys och Bolibompa.

Nu lägger Thomas barnen och jag hoppas det somnar bra och sover gott i natt.
Igår var en strulkväll och en natt när båda barnen kom till oss.
Inte speciellt bra sömn man får med 2 barn som snurrar som propellrar i sängen. :-(

Nej nu ska jag ta en kopp te och  slappa i soffan.



Kommentarer
Postat av: svintoflickan

Skrivet 2009-02-18 Klockan 01:03:09
tack för de gulliga o fina du skrev i min blogg...glad!!

Å vad sött namn..norton..vi har en film som heter horton tror jag...

vi har också ltie sånna nätter...å trångt blir de..ibland sover ajg med ett barn på varje arm ..när jag vaknar är armarna som typ domnade.

hoppas du får sova gott i natt o att dom fina dagarna håller i sig..

kramkram

URL: http://svintoflickans.blogg.se/

Postat av: Ella

Skrivet 2009-02-18 Klockan 07:56:21
Det var så lite så! Bara kul att träffa dig med så klart! Vad skoj att du fått lite tur på din sida, hoppas att jag får det när jag kommer tillbaka till jobbet!!

Ha det bäst...kram kram!!!

URL: http://ella081.blogspot.com/

Postat av: Jenny

Skrivet 2009-02-18 Klockan 09:09:39
Här hemma har vi också två barn som är struliga på natten. Det är väldigt drygt men men det blir väl bättre snart får man hoppas.

Ha det bra,kram

URL: http://williamebba.bloggagratis.se

Postat av: Vickan

Skrivet 2009-02-18 Klockan 16:40:32
Hörde att du fått långvik på Humlan,grattis!!!!

Då kommer vi ju att ses en hel del i framtiden :-)!

Kram

URL: http://www.vickanpalandet.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!