fredagstrött

Skrivet 2009-02-20 Klockan 16:06:42

ja det kan man ju lugnt säga att jag är.
Efter två dagar med öppningsskift så är man lagom trött.
SLutade tidigt idag med och då för jag och barnen  hem och städade.
jag plockade upp och dammsög och barnen fick varsin trasa i handen och dammade. kanske inte överallt men där det behövdes som mest i alla fall.
sen med varsin mopp i handen så torkade de först golvet och sen gick jag efter där det behövdes.
Barnarbete är helt ok va?!?!?!
De tycker det är kul i alla fall och jag får lite hjälp och det klagar man ju inte på.

Nu kommer snart Thomas hem, han fick ta handlingen själv idag, tycker jag känns bra.
Sen är det en lugn fredagkväll.
lär väl somna tidigt på soffan idag skulle jag tro.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!