Härlig lördag

Skrivet 2009-02-21 Klockan 19:42:16

har haft en toppen dag.
Tog det lite lugnt i morse, vi plockade lite och fixade med tvätten, sen ner på byn och shoppade.
Ringde samtal till min privat bagare i morse om tips på vad jag skulle baka.
Blev en enkel men super god kladdkaka.
Tack för tipset och receptet Mia!!



Sen fick vi besök av våra vänner från Göteborg.
hur kul som helst!!
Känns som vi nyss träffats fast vi typ bara ses en gång i halvåret ungefär.
De är så undebart roliga och goa.
De har 2 barn, en som är som E och en som nyss blivit 1 år.
e och deras Jeppe, lekte så bra tillsammans. och L är lite förtjust i pappan i familjen.
Han brukar vara reserverad L men inte mot Frippe.

Nu har vi käkat mat och sitter och slappar.
Eventuellt kommer Frippe upp ikväll och tar en öl och snackar lite skit.
Vi ska försöka planera in en tripp till dem i sommar.


Nej nu kallar E på min uppmärksamhet.

Ha en bra kväll.


Kommentarer
Postat av: Vickan

Skrivet 2009-02-21 Klockan 19:56:55
Vilken toppendag!

Nu blir det Melodifestivalen för oss :-),får se hur länge jag håller mig vaken,vin är väldigt sövande ;-)

Kram

URL: http://www.vickanpalandet.blogspot.com

Postat av: Yvonne

Skrivet 2009-02-21 Klockan 20:59:17
Ha en trevlig lördagskväll! Kram

URL: http://nonne-68.bloggagratis.se

Postat av: Syster yster

Skrivet 2009-02-21 Klockan 21:52:42
Jag vet jag är BÄÄÄÄÄST!!! :-)

Postat av: Pernilla

Skrivet 2009-02-22 Klockan 09:55:43
Klart du är Mia, bäst på bakning i alla fall, hi hi hi.

nej då annars med.

Älskar dig mest!

URL: http://ockenutta.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!