lite sliten

Skrivet 2009-02-02 Klockan 20:07:30

är jag idag.
Har jobbat och det var lugnt på jobbet, lite barn.
Men ändå så är orken minimal.
Körde ner L till mormor och morfar efter jobbet.
Han ska sova hos dem, nu när Syrran och barnen är där.
Sen kör morfar honom till lekis.
E somnade gott vid 7 och nu segar och degar vi på soffan.
skulle kunna lägga mig nu och somna tror jag, men tänkte hålla ut ett tag till innan det är natti natti.

Borde blogga om nåt bra men hjärnan funkar inte helt idag.

Blir lite mer i morgon hoppas jag.


Kommentarer
Postat av: Vickan

Skrivet 2009-02-02 Klockan 20:24:25
Är det mkt barn sjuka nu på förskolorna?Min är ju iaf det :-(..

Sov så gott!

URL: http://www.vickanpalandet.blogspot.com

Postat av: svintoflickan

Skrivet 2009-02-02 Klockan 22:20:14
nog köpte jag choklad allt.ler.

vad mysigt att L sover hos mormor o morfar.

kram

URL: http://svintoflickans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!