lördag

Skrivet 2009-02-14 Klockan 10:37:58

skulle ju bloggat mer igår kväll men det blev aldrig av.
Mamma och pappa var hit och käkade me oss, vi var dock lite lata och beställde mat. :-)
Sen bastade grabbar och gubbar i familjen, innan vi kollade på lets dance.
Lugn hemma kväll med andra ord.
Fick sov ut i morse då barnen vaknade halv 9.
Underbart!!
Nu ska vi strax göra oss klara och åka och handla lite.
E ska på barnkalas i morgon hos bästisen, så vi ska väl hitta en present.
Känner jag oss rätt blir det ett fordon av nåt slag, då den lille killen är hegalen i sånt.

Ska försöka blogga mer i kväll.

Ha en bra dag i snö och sol.


Kommentarer
Postat av: veronica

Skrivet 2009-02-14 Klockan 11:55:45
Säger grattis på alla hjärtans dag till er alla och grattis på er 9 års dag i efterskott gumman .. saknar dig !! kramar vero

Postat av: Vickan

Skrivet 2009-02-14 Klockan 13:28:31
Hej!

Ska ni också på kalas hos Lucas i morgon?Vi ska dit (Åke och Jimpa har blivit "pappa polare" nu när de varit föräldralediga) ;-)..Ska du med?Jag vet inte hur jag ska göra,men om du ska dit så kanske..:-)

Kram på er

URL: http://www.vickanpalandet.blogspot.com

Postat av: Pernilla

Skrivet 2009-02-14 Klockan 16:02:40
Veronica! tack vännen min.

kram på alla hjärtans dag till er med.

Saknar dig oxå det vet du!!!!

Kram

URL: http://ockenutta.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!