mensvärk

Skrivet 2009-02-24 Klockan 20:16:12

aj aj aj, säger jag bara.
Har så jäkla on så man vill bara gråta.
Vetekudde och hopkrypen och med värktablett i kroppen så känns det ok.

I morgon är jag ledig och barnen och jag tar en liten sportlovsledig dag.
skönt.
VI hade tänkt ta oss och bada men med mens så blir det inte av, ska bada i helgen istället.
Får se hur jag mår i morgon vad det blir, hemma dag, eller förhoppningsvis en dag ute i alla fall på gården om vi inte tar oss längre.

Nej nu är det dags att värma kudden.


Kommentarer
Postat av: svintoflickan

Skrivet 2009-02-24 Klockan 22:39:25
uuunderbart ballerina kort!!! ler.

gott.



men vad mens är knäppt o jobbigt..men,men de är ju tack vare den ..på sätt o vis..man fått sina barn...

men ändå...

stackare..



jag har inte fått tillbaka min ännu..ler.



nu ska jag sova..febriga barn..



kramkram

URL: http://svintoflickans.blogg.se/

Postat av: Vickan

Skrivet 2009-02-25 Klockan 07:46:46
Hoppas du mår bättre idag!

Hoppas också att ni får en mysig ledig dag i snön.

I dag blir det dagis för Irma.....har haft ont i magen hela natten.Men jag håller tummarna!

Kram

URL: http://www.vickanpalandet.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!