om gårkvällen

Skrivet 2009-02-13 Klockan 14:30:58

Tack för alla grattis till oss, det värmer gott.
Tack även för ni som skrev att jag var duktig att skriva, kul att höra, känns inte som jag är det men kul att ni gillade det. :-)

Förlåt Ella för att jag får dig att gråta. :-)
Ska tänka på det när jag skriver, får väl varna dig innan ;-)

Vi har tur igår, barnen somnande vid 7 och utan strul eller uppvaknanden.
Thomas nattade barnen och jag lagade maten, potatisgratäng och fläskfile och en smaskig kantarellsås
Drack ett gott glas vin till.
Det var så mysigt att äta i lugn och ro,bara vi två.
Tände ljus och dukade fint.
Det var lite komiskt när jag kom hem, hade vart in och köpt rosor och en ask med rödagelehjärtan och choklad hjärtan på konsum och när Thomas fick en så skarattade han, för på bordet stor rosor och en lika dan godisask.
Tänker vi lika eller!??! :-)
Men korten hade vi i alla fall valt olika.

Kvällen var verkligen lyckad med tanke på att bådad barnen somnade tidigt och sov hela tiden vi åt.
Hade lika gärna kunnat bli en kaoskväll.



Nej nu ska jag inte ryggläge på soffan en stund.
Slutade tidigt idag , så barnen och jag har handlat och städat.



SÅ när Thomas slutar så är  det helg och lugn som gäller.
Ha en bra kväll!!!





Kommentarer
Postat av: Ella

Skrivet 2009-02-14 Klockan 11:21:44
Ja det är bra att jag blir varnad nästa gång, så jag kan ha näsdukar förberdedda! :)

URL: http://ella081.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!