trött på mig själv

Skrivet 2009-02-11 Klockan 19:28:36

är jag just nu.
Är i en svacka.
hamnar lätt där när magen bråkar.
efter nån dag med ont så blir jag så trött och slut att jag inte orkar med nåt.
all min kraft går åt att var på jobbet. där måste man ju var glad och trevlig och sköta sitt jobb och det gör jag.
men när jag kommer hem tar det liksom slut på orken.
Känner mig grinig och sur jämt.
vill bara lägga mig  ner och gråta. :-(




vet ju att det blir bättre med magen men när man är mitt i det så tar det på mig.
Såna dagar är jag trött på mig själv.

vill ju vara mitt vanliga glada jag, med massa ork och energi.
Vill vara positiv och kunna ge allt åt barn och sambo.
men blääääääääääää!!

vill inte, orkar inte må så här!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Syster

Skrivet 2009-02-11 Klockan 20:04:37
Efter regn kommer solsken jag lovar dig! Puss

Postat av: Vickan

Skrivet 2009-02-11 Klockan 20:34:33
Tycker synd om dig!!

Vi kanske skulle lägga oss ner och gråta tillsammans,även om det är av olika orsaker..

Hoppas du snart känner dig mer allert igen.

Många kramar

URL: http://www.vickanpalandet.blogspot.com

Postat av: Yvonne

Skrivet 2009-02-11 Klockan 21:39:49
Upp med hakan och försök se det positiva i allt elände! Brukar bli bättre då..kram

URL: http://nonne-68.bloggagratis.se

Postat av: Jenny

Skrivet 2009-02-12 Klockan 17:45:00
Det där låter inget vidare,

Hoppas du snart mår bättre, många kramar!

URL: http://williamebba.bloggagratis.se


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!