vissa dagar

Skrivet 2009-02-16 Klockan 08:09:21

vill man inte gå upp ur sängen ens.
Och idag är det en sån dag.
Vissa dagar tycker jag inte speciellt mycket om mitt jobb, eller jo själva jobber gillar jag men inte att vara i vikariepoolen.
Idag är en sån dag.
Går upp och gör sig klar, hade inget job utan skulle åka till min bas och 5 minuter innan så ringer S och säger att jag ska vara på fritids mellan 9.30 och 18.
jaha vad gör man då när man är klar 7.15 att åka.
Thomas hade tagit med sig L till jobbet för att köra honom till lekis.
Och E och jag får klä av oss igen och käka frukost här hemma.
visst är det skönt att få  lite längre stund hemma med E men just när man är på väg och han ser fram emot dagis.
Bläää , dess gånger tycker jag itneom mitt jobb.
och det är dessa dagar min mage krånglar som mest när jag itne vet vad dagen har med sig.
BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ


Kommentarer
Postat av: Maria

Skrivet 2009-02-16 Klockan 13:39:26
Men nu kommer det bli bättre :-) Kraaaaaaaaaaaaaaaam

Postat av: Yvonne

Skrivet 2009-02-16 Klockan 15:43:24
Jag förstår precis hur du känner dig. Skulle inte funka i en vikariepool för jag vill veta vad jag ska göra på mitt jobb varje dag. Hoppas dagen blev bra ändå till slut. kram

URL: http://nonne-68.bloggagratis.se

Postat av: Vickan

Skrivet 2009-02-16 Klockan 16:38:19
Jag förstår dig också till fullo!

Skriv dig som vikarie i Fagersta istället ;-),där verkar det behövas de som tar långvik,fick erbjudande om TVÅ stycken idag!!!!(nu är jag ju redan bokad så...)

Hoppas du får en bättre dag i morgon,kram!

URL: http://www.vickanpalandet.blogspot.com

Postat av: Vickie

Skrivet 2009-02-16 Klockan 17:07:23
Vad kul att du "känner" svintoflickan, hittade dig där. Vi är uppväxta tillsammans hon och jag och har känt varandra hela livet. Vi träffas när vi kan och då känns det som om det var igår, vi plockar upp där vi slutade sist. Ville bara säga att det var roligt att jobba med dig, tycker om när man får jobba med folk som man kan skratta med, gör dagen lättar. Skulle nog inte orka med polen, men det är jobbigt att bara ha jobb halvårsvis också. Men som ovanstående skrev, i fagersta har de inte så många vikarier, det behövs BRA vikarier där.

Hoppas du får en skön vecka och att vi ses snart igen.

Häls Victoria [email protected]

Postat av: Pernilla

Skrivet 2009-02-16 Klockan 18:21:54
Vickie!

ja kul att vi har gemensamma bekanta. :-)

härligt med såna vänner som finns kvar som alltid.

Jag gillade att jobba med dig med.

Brukar ha svårt att komma igång att prata med nya människor, men med dig flöt det på direkt.:-)

Ja ett skratt gör helt klart dagen lättare.

Fördelen med poolen just nu är ju att jag trots allt har en fast tjänst, och vet att jag ska jobba varje dag.

svårt att bryta upp då och ställa sig som vikarie i fagersta.

Ha en bra dag, så hoppas jag vi ses snart igen.



URL: http://ockenutta.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!