Första dagen avklarad

Skrivet 2009-01-07 Klockan 15:57:29

Så har man gjort första dagen på jobbet då, lite lagom ansträngande.
Såg en bildpresentation från en förskola i stockholm som en grupp här har vart och besökt  Stella Nova, lite intressant och sen vart det disskusioner runt det.
Sen hade vi vikariepoolen möte  med Chefen, sen tog vi långlunch och disskuterade lite mer vi i poolen, men måste väl erkänna att det vart lite prat om annat med, ;-)
Inte helt fel att sitta på ett fik i 2 timmar på betald arbetstid.
Sen åkte jag hem till mina barn som tillbringat dagen med morfar.

Nu är man lite lagom trött, sov oroligt i natt.

I morgon jobbar jag halvdag, ska till ögonläkaren med L efter Lunch.
se vad som kommer fram om hans syn. :-(

Ha en bra kväll.


Kommentarer
Postat av: Yvonne

Skrivet 2009-01-07 Klockan 20:37:17
Oh, du törs skriva att du fikar på arbetstid när jag som sitter i BUN läser din blogg...:)

Skämt åtsido. Mysigt med en lugn start. Det behöver man! Kram

URL: http://nonne-68.bloggagratis.se


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!