Kärlek

Skrivet 2009-01-21 Klockan 21:20:26




Åh vad jag älskar min undebara sambo, Thomas är mannen i mitt liv.
Älskar honom så mycket.
Snart har vi vart tillsammans i 9 år.
fattar inte vart tiden tar vägen.
Finns ingen som känner mig så bra som han gör.
han vet precis hur jag mår utan att jag säger nåt.
Han ser med en blick hur jag mår i min mage, han säger de rätta sakerna när jag behöver höra dem.
han ger mig tid när jag behöver det, han ger mig den där kramen när jag nehöver den som mest.
Hoppas han tycker det samma om mig, hoppas jag finns där när han behöver.
Thomas jag älskar dig nu och för alltid.
Äskar dig mestaste min prins!!!





En bild på mina killar.



Kommentarer
Postat av: Ella

Skrivet 2009-01-22 Klockan 07:52:48
Du får inte skrivasådana saker när jag är så känslig!! Tar ju till "lipen" för allt!

Kram

Postat av: Pernilla

Skrivet 2009-01-22 Klockan 10:10:37
förlåt Ellla. det var inte min mening ;-)

Ska tänka på det tills nästa gång.



Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!