kväll

Skrivet 2009-01-21 Klockan 19:18:47

och barnen sover redan.
trötta små killar idag.
Hämtade dem redan vid 2 idag så vi hann hem och mysa och leka en hel del innnan alla måsten tog över.
Lagade mat, hemgjorda hamburgare.
Gott!!
Hade oliver, fetsost och vitlök och diverse kryddor i mina och Thomas.
Barnen hade lite salt och peppar bara.
Barnen och Thomas åt pommes frites till och jag gjorde coleslaw.
MUMS!!!

I morgon blir en lång dag, jobbar 7-15.30 sen ska jag och ha samtal med L´S fröknen.
Och sen har vi möte med jobbet 16.30 -19.00.
Oj säger jag bara.
Lär ju stupa lätt i morgon kväll.

Nu ska jag ta och prata och umgås lite med Thomas.
ha en bra kväll.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skrivet 2009-01-21 Klockan 19:32:34
skönt att få vara hemma! jag är inte nå avundsjuk på allt jobb o alla möten!

kramen!!


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!