måndagsblogg

Skrivet 2009-01-19 Klockan 19:46:52

måndagar är verkligen inte min dag.
vet inte varför men jag gillar inte den dagen.
Har haft en bra dag egentligen och har mått bra.
frös i morse så jag trodde att nu blir jag sjuk, men det blev inget mer av det som tur var.

Jobbade på och sen var jag och Thomas på Ica och handlade, innan vi åkte och åt mat hos mamma och pappa, de hade hämtat barnen idag.
Lyx, åka dit och sätta sig vid dukat bord och sen åka hem bara.
En lyx för en stressad småbarnsförälder, behövs inte mycket för att glädja en annan. :-)

Nu sover barnen och det var trötta idag och somnade fort, skönt!!

Nu sitter man här och samtigt kolla på handbollen på Tv.
Jag är itne speciellt sportintressera, men när det går bra för svenskar så kan det vara kul att kolla.
Just nu är det dock jämt och spännande.

Nej ha en bra kväll!!



Kommentarer
Postat av: Vickan

Skrivet 2009-01-19 Klockan 20:37:39
Åh vad lyxig att äta middag borta!Skönt att slippa laga mat stressandes med noll fantasi och en hungrig unge vid benet ;-)

Mer sånt åt småbarnföräldrar!

Kram

URL: http://vickanpalandet.blogspot.com

Postat av: Yvonne

Skrivet 2009-01-19 Klockan 20:40:20
Lyckost som fick åka till dukat bord!

Det behöver man ibland, om man så får åka på restaurang. Ha en bra sportkväll! Kramis

URL: http://nonne-68.bloggagratis.se

Postat av: Vickan

Skrivet 2009-01-19 Klockan 20:57:08
Förresten Pernilla, fredag den 30/1 kl.18 ska jag ha Me&I party hemma hos mig.Du är varmt välkommen!

URL: http://vickanpalandet.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!