migrän helvete

Skrivet 2009-01-03 Klockan 11:17:32

ja det här med att få migrän är ett jäkla helvete.
ont som f-n gör et och kommer nästan alltid vid tillfällen man inte vill ha det.
SKulle just nu sitta i bieln med familjen och vara på väg till Gävle för att gratta Thomas bror som fyller 40 år och gör jag det.... NEJ!
för jag har haft eller har en vidrig migrän.
Så det var inte att tänka på att följa med.
Har så där ont att det inte går att ligga ner för då känns det som huvet ska explodera.
Det är som att ha värsta blixt och dunder ovädret i skallen



Så istället för kalas och trevligt sällskap sitter jag här ensam i soffan och mår skit och tycker väldigt synd om mig själv :-(


Kommentarer
Postat av: Yvonne

Skrivet 2009-01-03 Klockan 18:51:31
Låter inte vidare trevligt. Hoppas huvudet känns bättre i morgon så att resten av ledigheten känns bra. Kram Y

URL: http://nonne-68.bloggagratis.se

Postat av: Jenny

Skrivet 2009-01-03 Klockan 22:20:23
Hej! Stackars dig. Jag har också migrän ibland och det är ett helvete. Jag har så jävla ont så att jag tror att jag ska få hjärnblödning varenda gång. Fy sjutton.

Hoppas det går över snart. Kram!

URL: http://williamebba.bloggagratis.se

Postat av: Sofia

Skrivet 2009-01-03 Klockan 22:22:25
Gud vilken snygg och annorlunda blogg!

URL: http://zchnullmundsheting.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!