sjuka karlar.

Skrivet 2009-01-13 Klockan 20:05:16

ja det är ju av nån konstig anledning sjukare än alla alla andra eller har jag fel??!! :-)
Thomas är hänging, ont i halsen och hostar.
Ont i kroppen, visst han ser inte pigg ut men hallå!!!!!!!!!
kan bli galen på det.
Sitter och tycker synd om sig själv och ser allmänt trött ut.
Ja det är jag med!!!!
Men oj han fick visst sin nya jobbdator idag och vips så finns orken att fixa allt till den, sitter och fiar och instalerar, ha ha ha
Var visst inte så sjuk då!!!
Ja han ska var hemma i morgon i alla fall, då E behöver en dag till hemma känner vi.
Fast idag har det vart full fart på honom.
Han är så kul just  nu E. det kommer massa skoj ur han mest hela tiden.
Nya uttryck.
Favoriten nu är Hördu du du!!

Nej nu ska jag ta en kopp kaffe och pusta ut lite.


Barnen sover och i morgon blir det jobb igen.


Kommentarer
Postat av: Sommartjejen

Skrivet 2009-01-14 Klockan 10:55:31
Det där känner jag igen allt för väl..vad är det med karlar och sjukdomar!!???


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!