trött

Skrivet 2009-01-05 Klockan 20:42:43

och sliten är jag.
har vart ner till läkaren idag med min envisa förkylning som inte vill ge sig, men inte var det nåt fel.
Tydligen var det nån seg variant som gick nu. Bara vila och dricka mycket. SUCK!!!

Tack för tipset jenny om läggning av strulbarn.
Idag sover han hos mormor och morfar, så var bara E att lägga ikväll.
Har haft en lugn seg dag idag.
vilat och slapat nu så här sista lediga dagarna.
Ska bli skönt att börja jobba igen faktiskt, komma in i vardagsrutinerna idag.
Och ta tag i vikten igen, har blitt en del slarvande nu när vi vart lediga, :-(
Men nu blir det nya hårda tag igen.




Fixar och donar lite med bloggen , skulle vilja kunna mer.
VIll ha en lite finare bakgrund men får inte till det.
Men men.
Nej nu ska jag slappa lite och gosa med kudden på soffan

           
                    

Ha en bra kväll!

En fråga förresten till er som läser min blogg och jag som läser er, får jag länka till er sida härifrån???


Kommentarer
Postat av: Yvonne

Skrivet 2009-01-05 Klockan 22:36:02
Du får gärna länka till min blogg...kanske kan jag länka till din oxå?????

URL: http://nonne-68.bloggagratis.se

Postat av: Jenny

Skrivet 2009-01-06 Klockan 19:54:28
Du får gärna länka till min blogg :)

Kram

URL: http://williamebba.bloggagratis.se


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!