underbar dag

Skrivet 2009-01-15 Klockan 18:15:43

tänk att en dag som känns som skit kan ändras och man blir på så bra humör.
Fick åka och jobba hos mina favoriter på blåsippan idag inne hos mina snigelvänner.  



hmm man ska väl inte säga att man har favoriter men men de gör jag ändå.
Känner mig som hemma där bland både barn och personal.
Och så finns ju A-M där som ger mig ett leende på läpparna.
Åh jag diggar henne.
Och barnen där så goa!!! :-)




Så jag är lätt ihjärtat och känner mig så gla, grubblar visserligen än men jag är lite gladare i alla fall.
Och jag hoppas så att jag får åka dit i morgon igen. :-)


Kommentarer
Postat av: svintoflickan

Skrivet 2009-01-15 Klockan 20:52:45
å vad skönt.vilken tur att de kommer sånna dagar ibland..de behöver man !!!!!

å visst har man lite favoriter ibland..ler.

men sån tur är inte bland sina egna barn.ler.

kram

URL: http://svintoflickans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!