en lång dag

Skrivet 2009-07-24 Klockan 21:20:41

känns det som det vart idag.
Känt mig sen och sliten, la mig och vilade en stund till och med.
 Fast vi började dagen med storstädning har hemma, röjde överallt och det behövdes.
Nu är det rent och fint ett par dagar här hemma i alla fall. ;-)



Har haft barnens kusin Jullan här nästan hela dagen hon var hit och sen åkte hon hem en stund innan hon ringde och ville sova hos oss.
Så nu ligger det tre barn på madrass i L´s rum och ska se på film och förhoppningsvis slappna av så pass att de somnar så småningom. Hmmm man kan ju undra hur det kommer att gå.
E har en förmåga att bli uppspeedad till tusen.
Jag sitter och njuter av att ha en dator som är snabb och lätt.

min nya dator


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!