inte tänka

Skrivet 2009-07-14 Klockan 09:14:29

idag har jag stängt av hjärnan, ska inte tänka eller grubbla idag har jag bestämt mig.
Kan inte göra nåt fför att påverka skiten med skolan så jag ska försöka släppa det.
Hmmm men med tanke på att jag känner mig rätt bra så vet jag ju hur det kommer att gå.
Men det tänker vi itne på nu utan hjärnan stänger vi av.

Har gått upp med l nu på morgonen, han och jag som r morgonpiggast här hemma.
Är lite mysigt att få en stund själv på morgonen med honom.
VI låg i soffan och mös och pratade.
Nu är lilla E uppe och de sitter vid Thomas dator och kollar på bilder.

Ha en bra dag!!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Skrivet 2009-07-14 Klockan 10:01:05
Hej!!



Ha en fin dag med dina killar, och tack för vår lilla "pratstund", skönt att veta att jag ev inte är så konstig som "de2 får mig att känna!!

Kram J

Postat av: Pernilla

Skrivet 2009-07-14 Klockan 10:20:33
jennifer: nej jag tycker verkligen du reagerar som en normal förälder ska i en sån situation.

Hoppas lille sonen mår bättre!!!

Kram!!

Postat av: Vickan

Skrivet 2009-07-14 Klockan 17:21:10
Tack för sällskapet i skogen!

Hoppas svampen (och sparrisen) smakade gott :-)

Kram

URL: http://www.vickanpalandet.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!