lugn dag

Skrivet 2009-07-25 Klockan 18:26:23

idag har vi bara tagit det lugnt,
Thomas har klippt gräset och jag har småplockat lite här inne.
Nu har vi grillat och jag är så mätt att jag tror jag exploderar.
Barnen leker på sina rum och har börjat hålla sams mer nu sen de fått egna rum.
Så det känns bra att vi valde att dela på dem.
De trivs och vi älskar vårt nya sovrum.
Bara vi får tid, råd och lust så ska det bli ny färg där inne oxå.

I morgon ska vi inte heller göra nåt speciellet, blir väl att packa lite.
Vi åker på kryssning på måndag, en 24 timmars till Åbo.
Barnen ser fram emot det och vi med.




Kommentarer
Postat av: Yvonne

Skrivet 2009-07-25 Klockan 19:10:53
Ha en jättehärlig kryssning. Man behöver komma bort ibland. Vi åker som sagt var mot Götet i morgon - fast vi inte är helt krya.

Men vi kan lika gärna vara halvdassiga borta som hemma. Kram Y

URL: http://yvvesblogg.blogspot.com/

Postat av: Jenny

Skrivet 2009-07-25 Klockan 22:49:56
Trevlig resa!

Kram

URL: http://www.williamebba.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!