nytt hem

Skrivet 2009-07-20 Klockan 21:19:40

ja vi fick ett nytt hem idag, eller ja det känns så i alla fall.
Har nämilgen möblerat om.
Vi har flyttat till det lilla sovrumet, som jag haft som mitt stryk och tvättrum, kommer saknar. :-(
Men det blev jättefint.
L fick vårat sovrum och E fick bli ensam kvar i deras gemensamma.
det tog sin tid men fint blev det och välstädat blev det här  hemma.

Men nu är jag helt slut!
värker i hela kroppen, ska snart lägga mig i ett varmt bad och hoppas kroppen blir lite mjukare efter det.
Det känns i alla fall så jäkla bra att barnen fick egna sovrum, de har kommit in i en period där de bråkas och tjafsas om et mesta, så det blir bra att de kan gå till skiljda rum när det blir som värst.

L var så mallig att han fick eget rum och kunde stäng in sig.
E var lite förvirrad först och vill ju naturligtvis mest var hos brorsan. :-)
Men han var väldigt mallig när det skulle sova nu och han fick lägga sig i sitt alldeles egna rum.
Som tur är ligger de vägg i vägg så man kan sitta i dörröppningen och läsa för dem samtidigt.

Nej nu blir det ett bad.

Ja det blev ett bad, med lite ljus tända och ett glas med kall cider.
Mysigt skönt och avkopplande, precis vad min kropp behövde.



Inte mitt  bad, men en bild som ger samma känsla i alla fall. :-)


Kommentarer
Postat av: Vickan

Skrivet 2009-07-20 Klockan 21:51:49
Hoppas du kände dig bättre efter badet!

Kram

URL: http://www.vickanpalandet.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!